14.12.2016

Teksti - Makrotex


Pieni Lintu-blogissa on tämän viikon Makrotex kuvahaasteen teemana teksti.

Löysin muutama viikko sitten kirpputorilta neljällä eurolla tuollaisia tekstimagneetteja jääkaapin oveen. Joku on jättänyt sinne jo viestin, hih. 

Harrastetaanko teillä jääkaappirunoutta tai onko teidän perheessä tapana jättää "hyvää huomenta ja mukavaa työpäivää" -viestejä? Meiltä löytyy aina silloin tällöin post-it lappuja  esimerkiksi kahvinkeittimen kyljestä viestillä: "Hyvää huomenta! Kahvinkeitin on ladattu valmiiksi." Pieniä mukavia ja hyvin arkisiakin, mutta sitäkin tärkeämpiä juttuja.

Hyvää huomenta sinulle!

18 kommenttia:

  1. Kivoja 💕

    Minä jätän aina lappusia itselleni ja muille, just tuollaisia tärkeitä
    kuten sinun esimerkissäsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pienet viestit arjen keskellä on ihania. :)

      Poista
  2. Ihana!!!! Mä tahtoisin tuollaisia - mistähän saisi ostaa?

    Me jätetään kans viestejä, tai lähinnä minä - joskus saunan lasiovessa on mieheni kirjoitellut minulle jotain mukavaa myös <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen joskus katsellut noita tekstimagneetteja (jääkaappirunous) Suomalaisessa kirjakaupassa. Niitä on saatavana myös erilaisilla teemoilla, nuo kirpputorilta ostamani on rakkaus-teemalla. :)

      Poista
  3. Ihana viesti jätetty :)
    Meillä on myös tapana sillon tällöin ilahduttaa yllättäen toista pienellä viestillä - piristää päivää :)

    VastaaPoista
  4. Kivoja! Söpö kuppi myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksi mun lemppari muumimukeista. <3

      Poista
  5. Meilläkin kirjoitellaan viestejä... tavallisille paperilapuille.
    Nuo teidän magneetit ovat paljon hienompia. :)
    Upea vastaus haasteeseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :)

      Nuo tekstimagneetit on rakkaus-teemalla, tekis mieli ostaa niitä lisää, hih.

      Poista
  6. Nuo magneetit on hauskoja. Joskus tulee jätettyä lappuja, useamminkin voisi.. Kiva vastaus haasteeseen. Kivaa viikkoa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja mukavaa viikkoa myös sinulle.

      Poista
  7. Työpaikan keittiössä on ja samanlaisia magneetteja. Hyvä keksintö viesteille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, kiva viestiväline! ;)

      Poista
  8. Olen yritellyt etsiä tuollaisia tekstimagneeteja, mutten ole löytänyt. Ne ovat kivoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen joskus katsellut noita tekstimagneetteja ainakin Suomalaisessa kirjakaupassa. Kannattaa käydä etsimässä. :)

      Poista

Kiitos kommentista.