3.6.2015

MakroTex - Ympyrä

Pieni Lintu blogissa on tämän viikon MakroTex kuvahaasteen teemana ympyrä.

Päädyinkin sitten ikuistamaan tämän aamuisen kahvihetkeni toimistolla. Kävin vähän keksijemmalla (kaurakeksejä, omnonmon!) ja lorautin kupillisen kahvia tuohon aivan ihanaan Arabian vanhaan Usva- sarjan teemukiin, joka toimii aivan loistavasti kahvikuppina.

Täällä ollaan pyöriskelty tukkoisina yöt, yskitty (melkein keuhkot pihalle), imeskelty pari rasiallista kurkkupastilleja ja niistetty tolkuttomaan määrään nenäliinoja. Aaatshiu! Kesäflunssa kiusaa, eikä meinaa helpottaa, ei sitten millään. Tänään ehkä ensimmäinen parempi päivä, olen jopa saanut jotakin työjuttujakin tehtyä.

Se, että flunssa verottaa jaksamisen suhteen niin olen myös laittanut merkille sen, että mitä lähempänä loman alkua tässä ollaan, sitä vaikeampaa mun on tarttua kiinni työjuttuihin.

Mietin, että miten hemmetissä mä jaksaisin vielä löytää muutamalle viikolle innostusta ja päätin aamulla työmatkalla mietteissäni, että turvaudunkin vanhaan ja hyväksi koettuun kikka kolmoseen.

Kirjoitin to do- listan kaikista niistä työjutuista, jotka mun pitää hoitaa vielä ennen lomaa. Oikei, lista ei ole mikään kovin lyhyt ja tekemistä on, mutta helpottaakseni vähän itseäni, tein myös pientä aikataulutusta. Ja kyllä kannatti!

Nyt mulla on taas jotenkin paremmin kokonaiskuva asioista paperilla ja päässä. Olen saanut jo pelkästään tämän pävän aikana listalta ruksattu pois liudan asioita. Wuhuu!

Viimeisenä kohtana lukee: "pe 26.6. kello 15 -> Nauti kesälomasta!!!" Tuon "tehtävän" otan kyllä niin mielelläni vastaan! IIiks, maltan tuskin odottaa. ;)

22 kommenttia:

  1. Kivoja ympyröitä! Mulla vähän sama teema mutta ilman keksiä =) Toivottavasti voit jo paremmin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin sinullakin!

      Ja flunssakin tästä koko ajan helpottamaan päin. :)

      Poista
  2. Herkulliset ympyrät! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Kaurakeksit ovat kyllä tosi hyviä, kahvista nyt puhumattakaan. :)

      Poista
  3. Keksit kahviin kastettuna, parasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kyllä ja toimii aina! Nams!

      Poista
  4. Hauska kuva. Alkoi tehdä kahvia mieli. :) Minäkin päätin osallistua tuohon haasteeseen. Minulla myös kahvikuppi kuvassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. (Kävin juuri itse hakemassa kahvikuppiin lisää kahvia).

      Ja kauniin kuvan oletkin ottanut! :)

      Poista
  5. Makoisat keksiympyrät! Jaksamista vielä viimeisiin työpäiviin ennen lomaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös vain!? :)

      Kiitos kovasti. Hurjaa vauhtia nämä päivät tuntuvat menevän! Iiiks!

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Hih, mukava kuulla. Ehdottomasti yksiä lemppari keksejä ollut mulle ihan lapsuudesta asti.

      Poista
  7. Maukkaat ympyrät - itselläni oli vähän samaa teemaa :) Toivottavasti flunssa jo helpottaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.

      Ja kyllä flunssa on selätetty. Toivottavasti se oli lajissaan ensimmäinen ja viimeinen tälle kesälle.

      Poista

Kiitos kommentista.